jabler.pl

Blog ogólnotematyczny

rollup
Lifestyle

Czym wyróżnia się rollup na tle innych nośników reklamowych?

Nowoczesny marketing wymaga stosowania coraz bardziej wyrafinowanych technik przyciągających uwagę odbiorców. Skuteczna reklama powinna być doskonale widoczna i jednoznacznie kojarzyć się z branżą, w której działa przedsiębiorstwo. W wielu przypadkach stosowane są specjalne stojaki nazywane rollupami. Czym wyróżnia się to rozwiązanie?

Stojak reklamowy specjalnego przeznaczenia

Rollup to stojak reklamowy, który składa się z wysokiej listwy, rozkładanego wysięgnika oraz planszy reklamowej. Całość jest chowana do specjalnej kasety, często wykonanej z aluminium. Dzięki temu rollup reklamowy jest lekki, a plansza jest doskonale zabezpieczona przed uszkodzeniem. Dlatego rollup może być wygodnie transportowany i rozkładany na wystawach, targach lub innych salach, w których ważne jest wyeksponowanie treści reklamowych firmy.

Skuteczna reklama wewnętrzna i zewnętrzna

Rollupy reklamowe są dostępne w różnych rozmiarach. Pozwalają na wizualizację marki lub promowanych towarów zarówno w małych, jak i dużych pomieszczeniach. Druk jest odporny na promieniowanie UV, dlatego rollupy mogą stanowić skuteczną reklamę wewnętrzną i zewnętrzną. Można je ustawić przed salą konferencyjną lub obok stoiska firmy zawierającego odpowiednio wyeksponowane produkty. Przy korzystnych warunkach atmosferycznych rollup reklamowy może być ustawiany nawet na ulicy w pobliżu lokalu handlowego firmy.

Szybki montaż i możliwość personalizacji

Stelaż służący do montowania rollupu jest łatwy i szybki w montażu. Ponadto planszę można wymienić i zapewnić projekt graficzny najbardziej dostosowany do aktualnych potrzeb firmy. Warto dodać, że plansze reklamowe są wykonane z materiału zapewniającego dużą odporność na zarysowania oraz kontakt z wilgocią. Właściwości te pozwalają wykorzystywać rollupy reklamowe wielokrotnie oraz zaoszczędzić koszty obsługi. Ma to szczególne znaczenie w porównaniu do innych środków reklamowych, na przykład, bardziej rozbudowanych ścianek reklamowych.

Funkcjonalna i duża przestrzeń reklamowa

Rollupy reklamowe można ze sobą zestawiać w większe moduły. Na planszach mogą znaleźć się informacje wzajemnie uzupełniające lub materiały promujące osobne produkty, Dzięki temu możliwe jest uzyskanie dużej powierzchni reklamowej, która będzie doskonale widoczna na tle konkurencji w pomieszczeniu przeznaczonym na wystawę lub targi branżowe. Jednocześnie rollup reklamowy może być złożony i postawiony nawet przez jedną osobę, dzięki czemu obsługa stoiska targowego nie wymaga zatrudniania dużej ilości pracowników.

Budowanie wizerunku marki i przedsiębiorstwa

Rollupy pozwalają na nawiązanie kontaktu z odbiorcami i budowanie wizerunku marki. Nie wymagają natomiast skomplikowanej obsługi i ponoszenia dużych kosztów na produkcję. Liczne zalety rollupów sprawiają, że jest to nośnik reklamowy wykorzystywany coraz częściej zarówno przez małe lokalne firmy, jak i duże międzynarodowe przedsiębiorstwa.